Decyzja o tym, czy angielski jest ważny dla biznesu, nie jest kwestią nadania językowi większego znaczenia w ogóle. To po prostu kwestia przetrwania w branży i udanej komunikacji. Spójrz prawdzie w oczy. Angielski jest językiem biznesu i komunikacji na całym świecie. Jest najbardziej rozpowszechnionym językiem mówionym i pisanym na świecie. Szacuje się, że na całym świecie językiem posługuje się około 1500 milionów ludzi, z czego tylko 375 milionów to native speakerzy. Ponad miliard ludzi posługuje się nim jako językiem obcym. Jeśli więc nie znasz angielskiego dobrze, nie będziesz w stanie skutecznie komunikować się z wieloma innymi osobami.
Angielski to język internetu
Angielski jest w czołówce internetu pod względem liczby użytkowników, a także jest czołowym językiem w technologii. Aby dobrze radzić sobie w miejscu pracy, trzeba znać się na technologii — niezależnie od tego, czy oznacza to umiejętność łączenia arkuszy Excela, prowadzenia telekonferencji, badania i sprawdzania danych, czy też skutecznego korzystania z mediów społecznościowych, dlatego też kurs angielskiego dla firm to mądre posunięcie w dowolnej branży, czy na dowolnym stanowisku.
Angielski to język popkultury
Chociaż może to nie wydawać się tak ważne, musisz być świadomy wspólnych niuansów kulturowych, aby lepiej komunikować się w pracy i być zrozumianym. Angielski to „lingua franca” (co oznacza „wspólny język”) nie tylko międzynarodowego biznesu, ale także wszelkiego rodzaju komunikacji na całym świecie, a ielts warszawa pozwala zweryfikować poziom jego znajomości. Oznacza to, że umiejętność posługiwania się tym językiem to coś, co jest to przydatne nie tylko na poziomie biznesowym, ale też do zrozumienia i możliwości dzielenia się wspólnymi doświadczeniami i odniesieniami z kolegami. Tak więc naturalnie stale rosnąca popularność języka angielskiego oznacza, że może Ci się przydać akademia językowa – bo musisz dobrze go znać, aby odnieść sukces w swojej karierze i wspiąć się po drabinie korporacyjnej.